Reklamaatiot ja takuu

Annamme tuotteillemme kahden vuoden takuun. Takaamme, että saamasi tuotteet ovat toimitettaessa virheettömiä. Mikäli kuitenkin saat vahingoittuneen tuotteen, ota meihin yhteyttä ja kuvaile yksityiskohtaisesti, mikä on vialla. Hyväksytyn reklamaation yhteydessä maksamme palautuksen postikulut.

Seuraavia syitä ei hyväksytä takuun tai reklamoinnin yhteydessä:

- Itseaiheutetut vahingot
- Tuotteen huono hoito tai huolto
- Käytöstä aiheutuva kuluminen
- Tuotteen tavallisesta poikkeava käyttäminen
- Hoito- ja huolto-ohjeiden laiminlyönti

Reklamaatioiden käsittelyssä sovelletaan Kuluttajansuojalakia. Lukeaksesi lakia koskevista rajoituksista ja säännöistä käy osoitteessa www.kuluttajavirasto.fi. Mahdollisissa kiistatilanteissa noudatamme Ruotsin Yleisen kuluttajavalituslautakunnan (Allmänna Reklamationsnämnden) suosituksia.

Näin teet reklamaation:

1. Soita tai lähetä meille sähköpostia heti kun huomaat vian. Puhelinnumero 00468 684 279 39 (arkipäivisin kello 10-17), sähköposti info@getpersonal.fi.

2. Lähetä tuote meille takasin seuraavaan osoitteeseen

Narrow Road AB
Att: getpersonal.fi
Propellervägen 12
183 62 Täby
SWEDEN

Jos sinulla on tallessa pehmustettu kuori/paketti, jossa sait tuotteet, voit käyttää samaa pakkausta lähettäessäsi tuotteen takaisin, muussa tapauksessa pehmustettuja kuoria/paketteja löytyy postista. Sinun tulee maksaa postikulut lähettäessäsi tuotteen takaisin, mutta mikäli reklamaatiosi hyväksytään, postikulut maksetaan sinulle takaisin. Voidaksemme maksaa sinulla palautuspostikulut takaisin tarvitsemme tiedon siitä, minkä pankin asiakas olet, pankin clearing-koodin sekä tilinumerosi. Lähetä nämä tiedot meille sähköpostilla osoitteeseen info@getpersonal.fi. Maksamme palautuksen postikulut 7 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet tietosi.

3. Kun olemme saaneet tuotteen takaisin ja hyväksyneet reklamaation, korjaamme kyseessä olevan vian mikäli mahdollista, tai lähetämme sinulle uuden tuotteen. Lähetämme sinulle korjatun tai uuden tuotteen kahden arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet tuotteen takaisin.