Usein kysyttyjä kysymyksiä

Miksi ette ole vastanneet lähettämääni sähköpostiin?

Vastaamme aina kaikkiin meille tulleisiin sähköposteihin, useimmiten 1-2 tunnin sisällä arkipäivisin kello 10-17. Jos et ole saanut vastausta lähettämääsi sähköpostiin, on mahdollista, että sähköpostisi on vahingossa jäänyt roskapostisuodattimeemme, emmekä ole huomanneet sitä. Joskus käy myös niin, että vastauspostimme jää sinun roskapostisuodattimeesi. Jos et ole saanut vastausta sähköpostiisi yhden arkipäivän kuluessa, soita meille numeroon 00468 684 279 39 ja tarkista, ettei sähköposti todella ole tullut perille. Autamme sinua mielellämme!

Olen saanut alennuskoodin/lahjakortin, kuinka käytän sen?

Aseta tuote ostoskoriin, ja siirry tämän jälkeen ostoskorinäkymään klikkaamalla ”Ostoskori” -painiketta, jonka löydät sivun ylimmältä tekstiriviltä. Kirjoita tämän jälkeen alennuskoodi sille tarkoitettuun kenttään ja klikkaa ”Käytä kuponki” -painiketta.

Miten saan käyttööni alennuskoodeja?

Tilaamalla uutikirjeemme (voit tehdä tilauksen etusivulla) tai liittymällä facebook-ryhmäämme, jossa jaamme joskus alennuskoodeja. Huomioithan, että kaikki alennuskoodimme ovat määräaikaisia.

Haluaisin kaiverruttaa tuotteisiinne oman kuvan/logon, onnistuuko tämä?

Useimmiten tämä onnistuu. Lähetä osoitteeseen info@getpersonal.fi sähköposti, johon liität kuvan mahdollisimman korkearesoluutioisena, niin katsomme mitä voimme tehdä. Kuva- ja logokaiverrukset ovat yleensä vaikeampia ja vievät enemmän aikaa kuin tekstikaiverrukset, minkä takia ne myös maksavat enemmän.Tällaisten kaiverruksien hinnat määrätyvät sen perusteella, kuinka monimutkaista kuva on siirtää kaiverrusmuotoon.

Minulla on oma kirjasintyyppi, jolla haluan teidän kaivertavan tilaamaani tuotteeseen, onnistuuko tämä?

Suurinta osaa true type-fonteista voidaan käyttää kaiverruksissa. Lähetä osoitteeseen info@getpersonal.fi sähköposti, johon liität kirjasintyypin truetype-formaatissa, niin tarkistamme onko se yhteensopiva kaiverrusohjelmamme kanssa. Hinta saattaa hieman nousta, jos meidän täytyy asentaa ja määrittää uusi kirjasintyyppi.

Kuinka maksaminen hoidetaan?

Tarjoamme seuraavat maksuvaihtoehdot:

- Verkkopankkimaksu (Sampo Pankki, Osuuspankki, Nordea) tai korttimaksu (VISA, Mastercard) Paysonin maksupalvelun kautta.
- Lasku Klarnan ”Laskuta minua”-palvelun kautta. Laskutuskuluja peritään 3 euroa.
Ostoksen yhteydessä saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ota yhteyttä meihin, jos sinulla on ongelmia tilauksen kanssa!

Kuinka tavarat suojataan kuljetuksen ajaksi?

Käärimme tuotteen kuplamuoviin ja lähetämme sen pehmustetussa kuoressa!
Kuinka kauan tilaukseni toimituksessa kestää?

Kaikki varastotuotetilaukset, jotka tehdään ennen kello 14 lähetetään samana päivänä (maanantaista perjantaihin). Kun olemme lähettäneet tilauksesi, toimitusaika on 3-5 arkipäivää.

Käytämme Postia toimituksiimme. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostilla toimitusvahvistusviestin, josta selviää, kuinka tilauksesi toimitetaan sinulle. Toimitamme tuotteet aina ilman postikuluja.

Saanko alennusta, jos tilaan useampia tuotteita?

Jos tilaat yli 20 samanlaista tuotetta, voit saada alennusta. Ota yhteyttä osoitteeseen info@getpersonal.fi.